lördag 12 december 2009

Sista dan i DC

Idag efter den lilla branden satt vi vid våra datorer ett tag sedan drog vi på oss våra jackor och vandrade bort mot Crystal City. Vi styrde tunnelbanan mot Farrgot West (igen för mig) och Vita huset. Lovisa och Emma ville såklart se detta spektakel. Och jag hade inget emot att se det igen. Plus att det har vart en mycket fin dag. Vädermässigt och sällskapsmässigt och alla olika sätt. De blev en dag full med fotografier och flamsande som bara tre blondiner lost i storstad kan åstadkomma. Men roligt har vi haft. Vita huset & Washington Monument. Taxi ner till Georgetown och vandrade runt där lite. Resulterade i att jag köpte ett par linnen på H&M och en sjukt underbar klänning på en annan affär. Min julklapp till mig själv var det. För den va inte så billig. Men de unnar man sig ibland. Vi avslutade med en varm choklad på Starbucks. En mycket lyckad dag må jag säga. Väl hemma i lägenheten är alla helt galet exalterade över morgondagen. Och det är vi fortfarande. Galet.

IMON GOTT FOLK. IMON INVADERAR FÖRSTA GALNA GÄNGET COSTA RICA. OCH DET SKA BLI SÅ SKOJ ATT DET ÄR INTE RIKTIGT KLOKT NÅGONSTANS!

IMORGON. ELLER OM TYP 4 TIMMAR ÅKER VI HÄRIFRÅN! =)

PURA VIDAAAAAAAA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar