lördag 26 december 2009

Julafton + Jobb

GOD JUL!


Till er alla från oss alla: En riktigt God JUl! Såhär firade vi!
Därefter blev det en sväng till stranden och vidare till Byblos. Där fick jag dansat massa salsa med läraren från skolan. Sjukt skoj var det. Massa trevligt folk fick vi träffat med! Därefter drog vi till Republic och shakade lite ass och sprang runt på olika håll o kanter! Det blev en lyckad julafton tillslut även om den blev rätt annorlunda. Ofta man springer runt o dansar salsa på julafton!

Jag har väl kanske utlämnat en liten detalj i att jag fått jobb! På en liten mysig bar/resturang vid stranden! Hur bra som helst! Las Gemelas heter den och är mega mysig. Har jobbat onsdag torsdag fredag och ska jobba lördag o söndag med! Sen kommer det väl typ bli 2-3 gånger i veckan. Sjukt gött!

Och sen var det dedär med Dennis igen. Haha jaaa. Nu orkar jag inte bry mig om vad jag borde och inte borde göra. Nu blir det som de blir och hon kommer ju snart så då blir det iaf 100% att vi inte kommer ses.. Sådeså. Whatever. PURA VIDA.

Sova lite kanske? Mycke fest och mycke jobb de senaste dagarna = TRÖTT!




PURA VIDAAA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar