fredag 11 december 2009

FIRE IN THE HOUSE

Jaha idag vaknade vi i godan ro. Jag käkade lite frulle och satt vid datan o filosoferade. Fick pratat me pappsen lite om min bankdosan som har sprungit sin väg från min dataväska! Helt plötsligt ser jag att det ryker lite granna utanför. Säger på skoj att "Ojj.. De brinner nog här..." och så pratade vi vidare och sen kom de massa brandbilar och ännu mer rök. "Oj.. Pappa jag tror det brinner i denna byggnaden" "-Men ut då förfan sitt inte där!" Jammen jaha..Jajadå..

Haha det visade sig att de brann på sjunde våningen. Och här sitter vi på 12e våningen och filosoferar.. Haha.

Lovisa o Emma fick en go start på sin resa. Vaknar upp av ett " FIRE IN THE HOUSE ". Haha. Idag blir det lite sightseeing. Och så Georgetown.

Tomorrow: COSTA RICA!


PURA VIDAAA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar