torsdag 3 december 2009

This is it

Jaha. Sista dagen pa stranden. Sista kvallen igar pa Bambu Jam, en valdigt valdigt lugn sadan. Blev en caipiriña. Solamente una! Pero muy muy rico! Vi var val dar cirka 2h. Karro snacka me Derek o jag me Dennis typ. Mer eller mindre. Haha. Och sa sista kvallen med Dennis da. Han sa igar att han ville vara for sig sjalv nar jag kommer tillbaka sen. Ioforsig har han sagt det 3ggr innan, sa vi far val se. Men snart kommer den dar "fula ord" tjejen. =( Faan vad jag kommer sakna honom. Det ar val sa jadra typiskt att jag ska hitta en san. TYPISKT! Vi tog en promenad pa stranden nu ikvall iaf, i solnedgangen. De va mysigt. Fick klattrat upp pa "Playitas" ocksa, en enorm klippa langre bort pa stranden. Haha, det var en upplevelse. Trodde jag skulle do igen. Som valigt nar jag ar pa aventyr med honom. Men ajg sitter ju har, sa jag lever. Hade lite hopp-tavling och springtavling. han vann lopningen o jag hoppningen ;)Han kommer till mig ikvall o sager hejda. JOBBIGT!


This is it

PURA VIDA

2 kommentarer:

  1. Äh, han är ju inget o ha! Det vet du ju redan! =D Give him the could shoulder när du kommer tillbaka. AS! eller om jag minns rätt med reservation för stavning: ischo de puta! =D

    SvaraRadera