torsdag 24 december 2009

FELIZ NAVIDAD! GOD JUL! MERRY X-MAS!

Jag kan inte fatta att det faktiskt är julafton imorgon. Det är helt galet. Min julafton känsla ärlika med så mkt noll det bara går! Och så vet man att de har en vit jul hemma. Tro det eller ej men jag är faktiskt avundsjuk. Sannerligen avundsjuk. Här sitter man i 35graders värme och längtar efter snö. Ja det är tokigt! Men det kommer bara att kännas jobbigt imorgon!

Hur mkt våran släkt än klankar ner på varann och retas med varann så saknar jag faktiskt dem! Kommer sakna Kalle Anka och sitta och leta upp alla personligheter i släkten i figurerna. (Jätteskoj! Hur vrickat de än låter) Vi tröttnar inte på det! Vår släkt är lite egen men jag gillaren! Vi är lite småknäppa rent ut sagt. Men vi har fruktansvärt roligt! Känns faktiskt jätteskumt att vara på andra sidan jorden den 24december. Helt galet konstigt känns det!

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA FRÅN OSS ALLA HÄR PÅ ANDRA SIDAN JORDEN!
JAG O AMANDA SAKNAR FAMILJEN O SLÄKTEN!
Massa kärlek o kramar!



PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar