torsdag 10 december 2009

Jippe. Jag kan gå!

Ännu en dag i sängen. Nää inte riktigt hela dagen. Mådde faktiskt relativt bra imorse. Ingen feber iallafall. Däremot var nacken och huvudet typ intakt eller vad man säger.. Var så stel så de va inte klokt. Dessutom har jag spytt ett par gånger med. Men beror nog mest på att jag inte ätit ordentligt. Dundermedicinen verkar iallafall fungera bra. Magen är lite småkinkig på mig bara.. Men jag får väl stå ut. Imon ska jag o Karro till Arlington cementary och Vita huset. Haha.
Har iallafall fått känna på hur det känns att spy upp mjölk. Det var sannerligen det värsta jag vart med. Jag har hört att de ska vara äckligt.. Men det var VIDRIGT.

Nåväl. Fick stoppat i mig lite fler tabletter och ett paket nudlar. Sen var man nästan lite fitforfight igen. Karro skulle klippa sig så jag o Amanda följde med henne till Pentagon City Mall. Såklart fick göra ett besök till på Forever 21. Lyckades till en finfin nyårsklänning! =) Ska bli niiiice! Sen drog vi till en mataffär och fixade lite äpplen o bananer o nudlar. Vi vandrade vidare till en affär som heter Best Buy. Där fick jag köpt en kylplatta till min data. För jag tror att fläkten håller på att gå sönder.. Den blir så jäklans varm..

Efter våran lilla tripp dit blev det inte mkt mer än VÄNNER och data. Käka en banan o lite honungste för halsen. Kanoners.

Dundermedicinen för natten är tagen.. Så nu ska jag sova =)


PURA VIDAAAA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar