måndag 7 december 2009

Ont i halsen + Slappande

Igår såg vi NEW MOON. Helt underbar film alltså. Oh.. Man blir ju helt kär. Men INTE i Edward utan i Jake. Det är nog en av de snyggaste varelserna jag någonsin skådat. Den kroppen och de bruna ögonen. JISSES! =)


Kolla bilden. Och ni fattar vad jag menar.

Förövrigt fick vi stå o vänta på taxi i minusgrader i typ en halvtimme efter bion. MINDRE kul må jag säga! Vilket i sin tur resulterade i att jag vaknade imorse och hade fruktansvärt ont i halsen o typ hade feber. Fast konstig feber..Yr och tung i huvudet men frös inte. Skumt.. Vilket då i sin tur resulterade i att vi inte ha lyft ett finger idag.. Jo. När Amanda o Anna begett sig till skolan vid 3 i em tog vi en promenad till Crystal City och besökte apoteket i en halvtimme. Vi valde leave-in balsam o silikondroppar samt slingningsmedel. Dags att fixa utväxten. Hatar det. Mitt hår kommer typ ramla av. Men måste.. Blä o Fy. Väl tillbaka i lägenheten fortsatte vi med att jaa.. Just de. Göra ingenting. Kolla lite Vänner och TV typ. Snart kommer väl Amanda o Anna hem med. Då blir hårslingning o kvällsmat.



JA JAG GILLAR POPCORN. OKEY??



Sötar



La familia




PURA VIIIDAAA

1 kommentar:

  1. Du darling, jag håller inte alls med dig!!! Edward har minsann mitt hjärta i ett järngrepp, skulle aldrig överge honom, helt ärligt har jag lite hatkänslor mot Jake, gud va illa att en film kan göra så med en. Kramis!

    SvaraRadera