onsdag 9 december 2009

Enferma. DIVERTIDO!

Jaha.. SKOJ. Nu ligger man i feber för andra dagen irad. DET ÄR KUL. Det var precis DÄRFÖR jag ville åka till DC.. För att ligga i lägenheten o va sjuk. JAVISST. Varför inte! De är ju så man blir förbannad!

Så finns inte så mkt mer att skriva. De suger att va sjuk. Har ätit en banan o nudlar under hela dagen idag. Känns bra. Nääe inte så va. Jag vill gå på sightseeing och checka Obamas lya. Har hört att den ska va rätt fräck. Måste ner till Georgetown med. Och kolla in självaste centrum liksom. Men lägenheten är fin iallafall. Trivs prima med att ligga här inne o tycka synd om mig själv. Passar mig utmärkt. Haha. Jag sakna Dennis med. Det är nog det allra mest irriterande. De blir ju inte bättre när man bara ligger här och inget gör. Man tänker ju inte mindre.

BLÄ. Känner mig iallafall lite bättre nu. Och Anna lovade att köpa dundermedicin. Och nu kom hon. Så nu jääävlar ska jag bli frisk! =)




PURA VIDAAA

1 kommentar:

  1. stackars stackars dej men du brukar ju alltid vara sjuk vid den här tiden på året runt lucia o jul.Drick mycket och vila . STORA kramar från mamma. ps hälsa de andra tjejerna ds.

    SvaraRadera