söndag 21 augusti 2011

Sundayy

"Allt du äger är ingenting värt, om du inte väljer vad du har kärt och ditt hus är aldrig något hem, utan kärlek är du alltid tomhänt" - Stjärnorna finns här, Kapten Röd

Säger det igen, hans texter har grymma budskap. 

Vaknade vid 9tiden idag, fixade kaffe och satte igång en tvätt. När jag sedan skulle äta frukost och stolt köpt min favorit yoghurt igår, insåg jag att jag inte hade några djupa tallrikar. TYPISKT, men men, jag fick ta en kaffekopp och fylla med yoghurt och solroskärnor, samt en macka, kaffe och juice. GOTT! Frukost kan vara det bästa på hela dagen. Efter en stund kom Amanda förbi. Vi satt och pratade några timmar, varvade med att tvätta en maskin, för att sedan dra oss neråt stan och möta upp Siiiimon för lite lunch. Vi gick till Entill pizzeria och käkade, det blev en kebabsallad för mig. Gott som fasen var det. Det var mycket trevligt att sitta i solen och käka, trodde att sommaren var mer eller mindre slut efter fredagens oväder, men ser man på, solen värmer fortfarande på bra!
Efter någon timme var det dags att träffa Linda för en otroligt snabb promenad. 40minuter i ett tempo som gjorde att det till och med var jobbigt att prata, mycket trevligt var det i det fina vädret!

Jahopp, då har man lagat mat till morgondagen och sitter mest och glor, ska träffa Emelie och Celine lite senare för en pizza och lite tjötande, for ol' time sake!





Världens tjockaste och finaste syster!

One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar