lördag 20 augusti 2011

My new crib

Jahopp, då satt man i en "egen" lägenhet då! FAN va underbart att ha sitt place! 
Vaknade såklart tidigare än fan i morse, bara för att jag kan sova så läänge jag vill, betyder det inte att jag kommer göra det. Vaknade 7 jo man tackar! Va sjutton! Menmen, skulle ändå upp tidigt och packa ihop saker. Så efter en hel del packande och frukost, tog jag en stor väska och min dator och vandrade bort mot mitt nya krypin. Strax efter att jag kommit dit, dök mamma upp med lite flyttgrejor hemifrån. Vi körde bort till Ansos lägenhet igen och hämtade ett stort lass med saker. Fasen vad mycket saker en lägenhet, eller till och med ett rum, sväljer. Helt sjukt! Vi lastade ut alla saker och jag sprang runt och plockade medan mamma var och utförde lite ärenden. Rätt som det var kom mamma, Amanda och farmor hit, vi drack kaffe och snackade en stund, vilket var mycket trevligt! 
Efter kaffet körde jag och farmor runt halva stan, fram och tillbaka, handlade mat, fixade ett täcke, hämtade de sista sakerna hos Anso. Jaa, vi hade väl att göra i några timmar! Så småningom fick jag ordning och reda på alla saker, jag tog en låång promenad, en dusch, fixade lite krubb och nu har jag inhandlat godis i massor som jag ska njuta av i min nya lägenhet, ensam, en lördagkväll. Det är grejer det! NOMNOM!











 MUMS med pesto, mozzarella, tomat, gurka samt balsamvinäger! 

Nu blir det en chokladkaka, samt Baksmällan. 

One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar