onsdag 10 augusti 2011

I can feel the fall comin' up soon

Jisses vad det har blåst idag. Helt urblåst är man efter en heldag utomhus på cykeln. Känner att luften är redan högre och lättare, samt blåsten är kylig! Är så otroligt seg efter den senaste veckan. Dessutom har jag inte kunnat sova de senaste tre nätterna. Vettefan varför, bara drömmer, vaknar, vänder mig om, drömmer, vakna och så vidare. Fett jobbigt! Efter en sjukt tråkig promenad hem var det dags att äta lite, sedan slänga igång datorn. Fick för mig att testa iMovie på min Mac. Haha, det slutade med att jag fick ihop en väldigt flummig samling från Uppsala. Ska se om den vill laddas upp. Fan vad UNDERBART skoj det var! Så otroligt bäst!


Efter att ha mekkat med filmen, drog jag mig ut på en LÅNG, rask promenad. Såfort jag sätter in musiken, börjar jag bara le och vill dansa gärnet. Självklart kan jag inte riktigt göra det, för folk tror nog redan att jag är lite halvknäpp som går runt och fånler samt ser allmänt borta ut när jag vandrar runt i min egna värld. Men lycklig det är jag. Jag fattar inte att musik kan göra en så otroligt lycklig. Minnen, känslor som kommer tillbaka och bara fyller kroppen med någon så ofattbar energi! 






Stafsinge Strand.
Finns ingenting som är bättre än havet, stranden och musik.

Vänner och sovtime nu! 

Hakuna Matata
One Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar