torsdag 25 augusti 2011

Aunt Josie to the rescue

JAG ÄR MOSTER! JAG HAR EN SYSTERSON, HAN HETER AARON OCH LÄR VAR NÅGOT AV DE SÖTASTE MINA ÖGON KOMMER ATT SKÅDA! 

Vi skulle åkt upp idag efter jobbet och hälsat på, men vi fick inte det. Tydligen är det väldigt strikta regler med besök och så vidare på BB. Men det är helt sjukt, jag har en liten systerson. Min fina LILLASYSTER, är en mamma. Jag kan verkligen inte fatta det. Jag är så jävla stolt! Längtar tills jag får se denne lilla krabat, kommer lipa ihjäl mig av lycka! Amanda och Cosi, ni är grymma och bäst och kommer att få en underbar liten familj! 


Idag har jag bara jobbat, drog en sväng till stan efter jobbet och fick köpt mig ett par jeans, en tröja och ett par pumps. Ojoj som det kan gå. Efter detta var det bara att snabba på hem, byta om och dra till gymmet med Frida. Vi körde på i bra tempo i en timme. Fyfan va svettigt. Men det känns så otroligt gött efteråt. 


Teeny tiny Frida försöker träna magen! Haha, fett söt! 

Fyfan va äcklig man är på denna bilden, MEN tränar man så tränar man!

Finns inget skönare än att sträcka ut kroppen på detta sättet! 
Lägg märke till postmärket på skorna, HAHA! 

Jahopp, det var denna dagen. Då var även den till ända, helgen syns nu tydligare och imorgon är det fredag. Helt underbart! 

Fett skön låt!

One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar