onsdag 31 augusti 2011

There is no faking..

..No heartbreaking


Älskar denna låten. Helt underbar! (som alla andra låtar)

I Costa Rica, när jag jobbade på på restaurangen och jag och Adonay spelade musik, sa jag hela tiden och till varje sång, "Åhh, I looooove this song". Efter några veckor sa Adonay, "Dude, you love all the songs". True story, true story. Hur kan man inte gilla denna sortens musik, den är bara fylld med bra budskap och bra vibbar. (Förutom de som sjunger konstant om marijuana). 

Nu har jag just svalt kaffet och ska röra på mig och gå till jobbet. Suck. Dagarna går iallafall fort. Man hinner inte mer än att blinka och dagen är slut. Det är något väldigt positivt med detta jobbet. På de flesta jobb sitter man och kollar på klockan hela tiden och tänker typ, FAN det har bara gått en halvtimme, det är 2 timmar kvar. På posten är det mer: FAN det har redan gått en halvtimme, måste skynda mig, det är bara 2 timmar kvar. 

Och nu, måste jag verkligen skynda mig! 


One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar