fredag 12 augusti 2011

It's friday I'm in Love

Njae, om det ändå hade vart så bra. Haha, dock kan man ju på sätt och vis säga att jag är kär i fredagar, särskilt fram mot halv 5 tiden. DÅ älskar jag fredagar, rakt igenom. Denna veckan har bara vart för jobbig. Inte jobbet i sig, men min hjärna har nog inte riktigt varit med på noterna, så att säga. 

Igår kom jag in i trappuppgång och tyckte fan att det luktade Majja i hela uppgången. Den är sjuk. Måste vart någon som lagade väldigt mystisk mat. Eller något. Det roligaste med att cykla runt och lyssna på musik är att jag allt som oftast kommer på mig själv med att småflina och skratta åt diverse olika minnen. Pinsamt är då om man möter någon, HEJHEJ, med världens största smile. Undrar vad folk tror om mig som brevbärare. Eller i allmänhet. Det hade vart skoj att veta! 

Nu ska jag allt dra mig hemåt Köinge och skogen. Får fin-besök från Västerås, Johanna och hennes pojkvän. Vi ska dra en sväng till Gekås (!) och sen grilla hemma hos mamma och pappa. De blir mysigt såhär en solig fredagkväll! 

Denna låten gör mig så glad att jag bara vill springa runt och dansa och skratta. Typ. Som våra kära vänner från Götet sagt; Den är TVÄRbra eller FÖR bra! Uttryck som jag sannerligen diggar! 



DJ Josie - 5am
Now we're talking!

TACK återigen till er underbara människor från Götet som vi träffade i Uppsala. Allting blev kort sagt (med gbg-dialekt) TVÄRnice!

One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar