måndag 22 augusti 2011

The one with too much Ice Cream

Jahopp, då var måndagen avklarad också! Igår kväll spenderades med mina fina vänner Emelie och Celine, vi tog oss som vanligt till våra två stammis-ställen. Falkenbergs pizzeria och sedan hemmakväll för att avsluta här med en film och massa tjöt! Pizza, godis (vanligtvis - men igår upptäckte jag till min fasa att Ben&Jerry har en glass med kokos). Ben & Jerry - Coconutterly fair, jag är nog fast. Helt gudomligt god. Kokos och choklad är det absolut bästa om finns (enligt mig) och hur perfekt är det då inte om man slår ihop dessa två? Perfektion! 


Det blev en mycket trevlig kväll, som alltid! 

Jobbdagen idag har gått segt. Jag gjorde världens grej, cyklade inte vält, men jag svängde lite för snävt och cykeln ville inte riktigt det. I min fart och på något vänster lyckades lyckades posten i väskan trilla ur. Och hamnade helt i oordning. Jag kan säga att jag svor då. Högt. En trevlig gubbe kom förbi och hjälpte mig att plocka upp den (vill inte säga det, men han gjorde nog bara saken värre eftersom posten var helt i oordning. Men han var gullig som hjälpte mig!) Dessutom är handbromsen helt knas, skriker som jag vet inte vad såfort man nuddar den. En sak är säker, jag behöver iallafall inte använda ringklockan. Haha, skrämde livet ur två tanter som var ute och promenerade, när jag kom cyklande och använde handbromsen tvärvände de med uppspärrade ögon. Jaha, det var den jobbdagen, alltid händer det något på mina cykelrundor! 

Nu ska jag strax ge mig ut och springa (ja, det ska jag!) Ska bara smälta mackorna och glassen jag tryckte i mig innan! haha!


Skriver senare igen, om jag överlever min springtur-idé! 

One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar