tisdag 23 augusti 2011

The one with the gym

En helt vanlig dag idag. Jobba gärnet, kom hem, gick till gymmet, mötte Frida. Vi körde gärnet idag och nu är jag verkligen helt slut. Förra gången var det ju så lätt. Dock var jag ju ute och sprang igår, så man är väl kanske lite seg efter det. Jag gick hem och tryckte i mig lite mat, sedan kom Cicci förbi. Vi drack te och tjötade någon timme, vilket var mycket mycket trevligt! 

Nu ligger jag typ helt paralyserad i soffan. Tror att jag ska införskaffa mig en såndär permobil eller rullator kanske. Just nu är jag inte sugen på att jobba imorgon, känns bara jobbigt. Detta blev årets tråkigaste blogginlägg, är inte speciellt taggad på någonting. Mest sängen, som jag är påväg till, nu!

(Panama - Bocas del Toro)
Manuel Antonio, Costa Rica

Fett skön låt med Kapten Röd

Dags för sängen!

One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar