torsdag 18 augusti 2011

Another morning

Som jag promenerade igår. Gick till jobbet, ca 30min. Cyklade och sprang i trappor på jobbet, gick hem, 30min, bara att slänga isig någon macka för att sedan gå och möta Celine för att promenera en timme, gå till  tillbaka (Anso plockade upp mig på vägen med bilen) och sedan gå en promenad med Anso i typ 45min. 

Mycket trevlig eftermiddag/kväll blev det. Celine har jag inte träffat på nästan en månad, så vi hade massor att prata om. Dessutom lyckades vi pricka in årets regnskur, så vi var tvungna att skyla lite under en buske. Men 5min senare stekte solen som aldrig förr. Konstigt väder om dagarna nu för tiden. Regnet var iallafall tillräckligt för att skor och tröja skulle bli genomblött. Suck! Menmen, det är ju bara vatten, det torkar. 

Ser man hur mycket det regnar? 

Efter en blöt promenad med Celine, tog jag en promenad med Anso, lika längesen det, så det var mycket trevligt. Gick nere vid Stafsinge Strand och vinkraftverken. Väldigt vackert där nere på kvällen när solen ska gå ner! Mys mys! 


Denna tjej saknar jag mycket! Melissa! 

Fan vilken bra tripp detta var, galet bra tjejor! 


Attans, nu blev jag sen. Måste dra till jobbet! 

One Love people!
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar