söndag 28 augusti 2011

SundayEvening

Då var även denna helgen slut. Dags att gå och lägga sig snart och ladda upp för ännu en jobbvecka! Helgerna går alldeles för fort. Mormor och morfar var här och fikade innan, det var mycket trevligt, alltid lika mysigt att träffa dem och dricka kaffe. Efter att de åkte, har jag verkligen inte gjort många knop. Jag blev hungrig och bestämde mig för att unna mig lite söndagslyx, vilket innebar en kebabsallad från Falkenbergs pizzeria. Det var alla tiders! Den avnjöt jag framför en film, med halv storm och regn utanför fönstren. Mycket mysigt, hade dock vart roligare med sällskap, men man kan då inte få allt här i livet! 

Nu har jag just lagat mat till morgondagen och trots att klockan bara är 9, funderar jag skarpt på sängen. Känns väldigt lockande, lite Vänner och mys med kudden? Ja, det får nog bli så!



En låt som jag ALDRIG tröttnar på:

One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar