måndag 29 augusti 2011

The answer my friend, is blowing in the wind..

..the answer is blowing in the wind...

Fyfan vilken blåsig dag det har varit idag. Helt vrickat. Halvstorm och spöregn. Trodde faktiskt dock att det skulle ösregna hela dagen, det gjorde det inte. Hur bra som helst. Det såg inte skoj ut när jag skulle ut med min lilla cykel, men det blev ju bra i alla fall.  
Efter jobbet var det bara att dra på träningskläderna och hoppa in i Fridas lilla blåa bil för att åka till klitterbadet och köra ett gympass. 

 Frida är duktig och stretchar.

Efter gymmet promenerade jag hem i halv storm och ösregn. Jag kan ärligt talat säga att jag är fett glad att det är staket vid trottoaren på Söderbron, haha. När jag kom ut på bron flög jag fan en halvmeter åt sidan av vinden. Jisses vad stark den var. Det måste ha sett ut som att jag var galet full, dessutom började jag asgarva åt mig själv. Det var nog en rolig syn. 

Nu är det soffan som gäller, ryggläge, samt en film.


Puuuh va trött jag är.

One Love 
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar