lördag 27 augusti 2011

The cutest baby boy

Nu har jag sett bilder på underbara lilla Aaron! Han är verkligen det gulligaste mina ögon skådat, jag kan inte sluta titta på honom. Kolla bara in denna länken


Ska hälsa på dem om en stund, ska ta massa bilder då! 

Igår var det After Work på jobbet, drack lite för mkt vin och hade mycket trevligt! 
Jag kom hem och satte mig i soffan och var allmänt seg, skickade sms till Linda och sen var kvällen räddad, in i duschen och på med andra kläder och vips så satt man på lite förfest! Det blev en trevlig kväll, men lite för mkt vin. Jobbat hela dagen, ätit lite sallad till lunch och sedan vin och chips på det. HÄRLIG kombination. Näe, det resulterade i liggande ställning fram till klockan halv 2. Har mått bättre, vill jag lova.   Jag insåg att jag ville köpa en present till min systerson, så jag fräschade till mig litegranna och gick ut i ösregnet och åskan. Blev lite mer än bara en present. Blev ett träningslinne, vattenflaska, två toppar på Vero Moda, samt lite smått på Kicks. Oops, sånt som händer! 
Avslutade med att köpa "frukost" (halv 3) på Falkmanska, fick bli en halv kyckling/curry baguette. Nu sitter jag här i soffan och lyssnar på åskan och regnet, dricker kaffe, käkar baguette och kollar på Vänner. Mysigt värre faktiskt! Strax blir det en sväng till Vessige och familjen Araya-Svensson.







Nu ska jag kolla bussar, sedan strax dra mig ditåt! 

Ska mysa gärnet med Aaron

One Love, One Heart - Let's get together and feel alright!

Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar