onsdag 17 augusti 2011

Xmas magazines & Dreams

Jahopp, då var denna dagen avklarad. Känns bra som eff a enn. 6000 jultidningar ska vara utdelade i Falkenbergs kommun idag. Jojo, MÅNGA jultidningar blir det. Tungt som fan och ofta man inte blir lite irriterad när JULTIDNINGARNA kommer innan ens augustilönen kommit in på kontot. Jag menar det är väl för fasiken 5 månader kvar? Jisses vad sjukt det känns att det ska börjas redan. 
Förövrigt en ganska behaglig runda, dock lite senare än vanligt bara. Höll på att krocka med en bil, helt seriöst faktiskt. Det var riktigt nära, hade hjärtklappning efteråt. Bra grej att min handbroms knappt fungerar, en jäkla tur att den inte rök av när jag bromsade så hårt jag kunde. Då hade jag nog vart på sjukhuset nu, eller iallafall bra mörbultad. Läskigt var det! 

Nu har jag käkat lite, ska snart gå och träffa Celine, promenera och tjöta lite, för att sedan träffa Anso för ytterligare en promenad. Mycket motion blir det. Men då sover man gott om nätterna. 

Appropå sova och nätter. Jag hade världens sjukaste dröm i natt. Jag skulle vara med och uppträda, alltså sjunga, på Uppsala Reggae Festival (!!). Det skummaste av allt var ändå att det inte var de minsta reggae jag skulle sjunga, bara massa covers. Jag kunde inte texterna, alla applåderade nöär jag kom in som att jag var världens stjärna. Hahaha, helt sjukt. Hade velat veta hur drömmarna uppstår och vad de grundas på. 

En semester klar förresten, ska med Mamma och Pappa, samt ett annat gäng "vuxna", på lite tågsemester. Vi ska till Oktoberfestivalen i Munchen några dagar, sedan till Wien några dagar och sedan avsluta i Italien, för lite sol och bad, samt en dag i Venedig. Det ska bli riktigt roligt! 

Klass reunion @Club Monday för några veckor sedan. Fina människor är detta! 

Nu ska jag promenera iväg!

Njut av denna bästiga låt:

One Love people
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar