söndag 14 augusti 2011

Mixed weekend

Då var det dags att lägga upp lite bilder från helgens bravader. Verkligen en helg med mycket blandande aktiviteter. Och det bästa av allt: Inte en droppe alkohol inblandad!

Fredagsmys hemma i skogen.


Steven och Johanna!














En lördag som innehöll paddelsurfing och softande, samt kalas med släkten på kvällen. Fortfarande är jag lika stolt över min morfar, som är 89 år i år och fortfarande står på huvudet! 
Tackar släkten för en mycket trevlig kväll och gott krubb!

Dagen idag har gått åt till att vakna efter årets djupaste sömn. Galet segt har det vart hela dagen. Usch och fy. Vill bara sova. Vi drog oss sakta men säkert mot Sjönevad och en av Sveriges största marknader. Ca 400 utställare och över 50.000 besökare per år. Åkte mest dit för att strosa runt, vilket var mycket trevligt. Fick köpt lite hemmagjort godis, samt Langos. Gottgottigott gott. Efter ett par timmar där drog sig Johanna och Steven hemåt och jag drog hem till Amanda en sväng. Lovisa var där och vi småtjötade litegranna! Drog mig hemåt och spenderade eftermiddagen ute på altanen med att kolla på Bondi Rescue, samt trycka i mig bullar och saft. NommNomm. Efter ett bra tag kom mamma, pappa och farmor hem efter att ha plockat 20 liter lingon. Att de bara orkar. Jag fattar inte. 
I vilket fall som helst, så åkte jag med farmor till stan och nu sitter jag här. 

Halv 8 en söndag och jag funderar skarpt på film, samt sova! 
Tror att jag ska se om jag hittar "Australia", längesen man såg dem. Knappt inspirerad blir man heller av Hugh Jackman. Inte jättejobbig att titta på. HEHE. 

Good song BIG TIME. Bless up!

One Love 
Hakuna Matata



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar