tisdag 30 augusti 2011

Most people never notice that all dem want...

... and need is right in front dem eyes, If only dem can see....


Lyssna på texten.
Det ligger så mycket i den. 

Nu har jag just kommit tillbaka från en timmes promenad med Celine, mycket trevligt. Dessutom bestämde sig solen för att titta fram, helt underbart! En mycket trevlig promenad blev det, som avslutades med ett varv på ICA. Hittade alldeles för mycket saker. Handla mat är ibland det roligaste efter att man flyttat hemifrån. Haha. Hittade lite smått och gott och nu sitter jag i soffan och dricker te. Gottgottgott! 

Imorgon är det dags att slinga och klippa håret. ÄNTLIGEN! Mitt hår är INTE helt okey alltså. Årets utväxt och det är bra slitet. Dags att fräscha till det! Sen blir det nog en liten sväng till Aaron och familjen Araya-Svensson. Hoppas jag på iallafall. Alldeles för längesedan jag träffade plutten! 



Ryggläge, soffa, nu! 

One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar