måndag 15 augusti 2011

Gym & Work

Ja, ni läste rätt. Josefin Svensson har idag varit på gymmet. Helt vrickat. Frida som drog med mig och det var riktigt skoj när man va två. Vi körde inte så mkt maskiner utan vi sprang och gjorde älgen, massa rodd och lite enkla styrkeövningar. Det räckte iallafall för att köra slut min kropp helt totalt. (Som att jag inte motionerar på jobbet liksom). Men men, det var skoj och om inte annat så är det bara föör skönt att sitta i soffan nu. Halv 8 är klockan och man har käkat, lagat mat för morgondagen och tränat. Fan va gött det känns. Nu kommer snart Fanny hit. Vi ska smida lite planer för framtiden, HEHE. Spännande, spännande. Inget vet, det jag vet, en hemlighet! HEHE.

Förövrigt verkade det som att det var någon sorts trend på Västra Gärdet och i Gamla Stan idag att parkera bilar framför brevlådorna. INTE SPECIELLT UPPSKATTAT. Tänk på era stackars brevbärare som måste stanna och hoppa av cykeln, samt brotta sig fram till lådan, för att lägga i posten. Vet ni hur lång tid det skulle ta om man skulle göra det på ca 700 postlådor? jag kan säga att ni ska vara glada om ni posten en gång i VECKAN om det var på det viset. PUNKT. Annars har det vart en rätt behaglig dag på jobbet, chillade runt och lyssnade på min musik. Började tänka på massa minnen och brast då och då ut i gapflabb, samtidigt som jag kollade runt så att ingen såg mitt/mina utbrott.

Jahopp, då var det dags att krypa ner i sängen igen. Fanny åkte just hem och vi har planerat och trixat lite, mycket trevlig kväll blev det. Mycket prat och funderande! 


 Svante är den sötaste hunden i hela världen! 
Denna bilden är bara så rolig!



Grymma tjejer på Kallis, Gotland 2011. 
Fyfan vilken tripp! 

Nu blir det säng och Vänner! 

One Love 
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar