tisdag 16 augusti 2011

Chillin' & Walkin'

Vilken slapp dag jag har haft idag. Förutom jobbet då. Kom hem och skulle egentligen till mormor och morfar, men det blev ändrade planer. Låg hemma i sängen och kollade på Bondi Rescue på youtube. Haha fyfaan vad jag vill åka dit, nu! 
Appropå Australien, kollade på Australia häromdagen och GISSA om jag fick inspiration. Vill bara dit och åka ut mitt i vildmarken till någon ranch med hästar och jobba där. Hur underbart låter inte det. (Jag är och förblir en hästtjej rakt igenom). Det är någonting som jag verkligen ska göra. 

Nu har jag just vart ute och gått en timme, sjukt vackert nere vid stranden. Det var riktigt gött att "lea" till kroppen efter gårdagens träningspass. Det känns idag kan jag säga. 








Årets tråkigaste inlägg idag, orkar inte anstränga mig nu, är galet trött. 
Därför ska jag kolla på VÄNNER och sova nu! 

ONE LOVE
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar