tisdag 9 augusti 2011

No words for it

Herregud säger jag bara.
Saknar ord för hur UNDERBART det har varit i Uppsala. Stämningen, musiken, människorna, vädret. Jag saknar ord. Lyckligare kan man nog inte vara. Seriöst så tror jag inte det. Herregud.





Har lagt ut massor me bilder på facebook, lär väl lägga ut här lite då och då. Men FYFAN vilken helg och FYFAN vilka människor vi träffat och FYFAN vilken bäst musik! 

Fan segt att jobba igår och även idag har jag vart galet seg. Somnade typ till på lunchrasten (liggandes över tre stycken pinn-stolar) DÅ är man trött. Det blir inte mindre jobbet då man har 60 trappor plus 3 timmar på cykeln. Varje dag. Nåja, här ska inte klagas. Jag har ett jobb och är nöjd med det! 



cykla cykla cykla! 

ONE LOVE

Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar