måndag 15 augusti 2011

Dark mornings...

Nu märker man hur mörkt de börjar bli på morgonen. Och hur snabbt det går. Det är lite mentalt knäckande, samtidigt som jag kan tycka att det är ganska mysigt. Om man slipper gå upp klockan halv 6, lär det vara ännu mysigare, men man kan inte få allt. En dusch, samt kaffe och något knäckebröd betyder att jag är redo att gå till jobbet. En promenad på ca25-30min. Ser just nu att det regnar. Fyfan vad underbart! Åh, jag älskar regn och mörker! Mysmysmys. (Ni får tolka det hur ni vill). Tror ni inte att min jacka hänger på jobbet? Klart att den gör. Om jag vanligtvis går i 100km/h, får jag nog i dag öka till 120km/h, kanske jag slipper bli genomblöt! 


En gammal vän sa en gång: 
"You just can't think that negative way (if you know what I mean) - 
make way for the positive day"

Lika väl som jag fastnade för vad en kompis skrev häromdagen, 
"De som har en framtid, är de som tror på sina drömmar" 

Next stop: Posten, Falkenberg

One Love 
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar