torsdag 8 september 2011

Back on Track!

JISSES, vad roligt det var att träna idag. Höjdhopp. Det var 2 år sedan jag satte mina fötter i spikskorna. 2 år! Och minst lika längesen som jag satte mina fötter på löparbanorna på IP. 
Dessutom kom Emelie förbi också. Det var som back in the days! Det mest ovanliga var att i den sekunden jag tryckte ifrån och lämnade marken, hände det ingenting. Vart är min spänst? Haha. Borta, så in i katten att den var. Man tryckte ifrån och benen mest vek sig. Skrattretande. Klart som fasen att man tappar på två år, men det var ändå lite snopet att uppleva. Man vet hur spänstig man VAR. Attans. Men jag är galet sugen på att fortsätta, eller starta upp det lite igen. Någon gång i veckan eller så. Det var riktigt skoj!

 Årets skarpaste regnbåge. Bådar gott inför träningen. 
Här står en förvirrad tjej och undrar vad fasen hon håller på med.
Försöker sig sedan på ett hopp och undrar sedan vadfan som hänt? När man hoppar ska man väl komma uppåt? Eller?
Coach Holman förklarar att "Jossan, du har inte tränat på 2 år"..
Det SKA gå! 
Så!
Nöjd tjej efter att ha klarat......
.... Tänker inte ens skriva höjden. MEN det var galet skoj! 
For old time sake: Två ägg i högklackat! 
It's lööööve!

Efter denna sjukt roliga träning, begav jag mig hem till familjen Araya-Svensson. Där var också Nora och hälsade på! Vi gosade gärnet med Aaron-plutten och pratade.
Nora flyttar nu till storstadsstressen i Stockholm och jag kommer att sakna denna fantastiska människa galet mycket! Tack för ikväll, supertrevligt Amanda och Nora!




Imorgon får jag nog fan se upp för lyktstolparna, för jag kommer vara sinnestrött. Halv 12 är klockan. 
Time for bed Svensson!

One Love people
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar