onsdag 28 september 2011

Buon giorno!

Blev lite sovmorgon idag, orkade mig inte upp försen runt halv 9. Då blev det inte fullt så lyxig frukostbuffé som vi haft innan, men absolut godkänd! Därefter blev det en långpromenad utmed strandpromenaden. Helt fantastiskt vackert! 
Jag vred upp volymen på spotify och gjorde lite egenträning på rummet, mage-rygg-rumpa, för att sedan masa sig ner till stranden. Stranden, vart har du varit i hela mitt liv (den senaste månaden). Hur mycket jag än njuter av hösten och kylan hemma, så finns det ingenting som är som en underbar stranddag. Med perfekt temperatur. Lite blåst, 25-30grader, torr luft. Svalkande vatten. Bra bok, fräsch sallad till lunch. Livet kan vara sämre. Alla dagar. Njuter till 110%!

Finns inte så mycket mer jag kan skriva, life's pretty damn good.

Vet ej varför min dator ej vill samarbeta med bilder, men de kommer! 

Ciaoooo

One Love
Hakuna Matata


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar