tisdag 13 september 2011

Military Fitness

Dethär VAR det sjukaste passet jag någonsin varit med om. 
Kan inte ens förklara, det var helt sinnesgalet, sjukt. Jag har aldrig, totalt i hela mitt liv gjort så många armhävningar som jag gjorde under denna dryga timmes träning. (Nämnas bör, att mina armar inte har en endaste liten muskel på sig). Vilan betydde plankan. Mage. Varje gång han sa vila, så var det plankan. Efter halva passet så hade vi max EN minuts vila. EN MINUT, jag skojar inte det minsta. 

Jag ska säga att jag är enhappy girl om jag ens kommer upp ur sängen i morgon. 
Få saker kommer att vara så jobbigt igen, det vill jag lova och jag ska aldrig mer klaga på vanlig löpning. 
Efter träningen kom Emelie upp till Vallarna och mötte oss och vi tog då en promenad i stormen och regnet. Härligt.

Vill säga att jag känner att jag lever och det är, utan tvekan, en underdrift!
Att stänga av min ovanligt tröga kran till vattnet i köket, är jobbigt. Tekoppen känns som bly och vi ska inte tala om hur det känns att komma ur soffan! 



Förövrigt har jag inte gjort mycket idag, mer än att slappa och laga mat fram till träningen.
Skrattade också ihjäl mig idag när jag läste HN (Hallands Nyheter), kolla in detta:
HAHA, underbara HN. 

Nu ska jag svepa mitt Te, sedan sova och ladda för min cykelrunda, samt trappor imon. Galet taggad! 

One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar