torsdag 29 september 2011

Molto Bene!

Ännu en helt underbar dag på stranden. 

Och mer har väl ännu inte hänt. Lyssnat på väldigt många roliga diskussioner av de "vuxna" (vet ej vart jag ska klassas), de går från klarhet till klarhet. Allting mellan toaletter, elektricitet till trädslag. Ja, allt mellan himmel och jord! Efter en heldag på stranden, drog vi oss till ett café och tog kaffe/öl/smoothie, dagen till ära. Uno fyller nämligen 60 år idag. 



 Pappa...


Mamma...


Vem har sagt att de ska vara tråkigt att resa med "vuxna".

Jag ser alltså fortfarande mig själv som vuxen. 

Nu ska vi snart ut och äta, samt ladda upp för morgondagen, då blir det Venedig för hela slanten! 

Bouna sera amici!

One Love
Hakuna Matata

1 kommentar:

  1. Oh vad härligt det ser ut. Men är det inte Agnetha som jag ser?? I så fall hälsa från mig! Ha det så gott fining! Kramar Linda Grahn

    SvaraRadera