onsdag 7 september 2011

Singin' in the rain


Härliga regnskurar har det kommit under dagen må jag säga! Helt fantastiska. Jag mest börjar skratta när himmlen öppnar sig. Alltså, det är ju helt seriöst löjligt, hur mycket regn det kan komma. Jag fattar det inte. Snart är det inte längre ett skämt med att ta till eka för att komma någonstans. 

Jag slog till med el-bilen på eftermiddagen idag också. Den är megakul att köra, man känner sig så töntig att det är inte klokt. Menmen, vad gör man inte. Har man cyklat i ösregn, 13 grader och shorts på förmiddagen, känner man sig inte jätte peppad på att ge sig ut igen efter lunch. 




Idag ska jag verkligen bara ta de lugnt. Kommit hem nu, käkat lite och ska bara slappa i soffan. En vilodag måste man få ha. Ska nog bara gå en sväng med Madde senare. 

One Love 
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar