fredag 9 september 2011

Help me, I'm paralized

Mina ben! Min kropp!


Vill inte ens tänka på hur jag ska ta mig upp och ner i trappor idag. Och nu vill jag lova att det inte är vaderna som är bekymret. Mina ben är helt stumma och mag-musklerna har nog tynat bort. Vi körde den grymmaste magövningen någonsin igår. Det sved i magen. Fysjutton! Haha, men skoj, det var det! 

Kom isäng sent, var tvngen att gå upp tidigt värre, eftersom jag aldrig hann duscha igår, fick det bli en go morgondusch! men kolla, klockan börjar redan ge sig iväg. Dags att kila iväg snart och jag säger bara från botten av mitt hjärta: THANK GOD IT'S FRIDAY! 

Veckorna bara flyger iväg. Man blir mörkrädd, ordagrant. 

Gotland, damn it was good. It's lööööve! 

One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar