söndag 18 september 2011

Woke up this mornin'..

..smiled with the risin' sun..


Jahopp, jag har inte skrivit på hela helgen, beror på att jag har inte orkat, eller haft någonting att skriva. Dessutom jobbade jag hela dagen igår på Gekås. Jobbade mellan 11 och 20. Galet segt. Men dagen försvann, tro det eller ej.

Jag vet att jag säger detta hela tiden och jag sedan ändrar mig igen, men det känns som att min plan blir tydligare och tydligare. Det känns som att jag får små hintar hela tiden. Dessutom har jag massor med folk, som är villiga att hjälpa till. Vilket betyder otroligt mycket för mig! De hjälper mig att nå dit det är meningen att jag ska vara. Det finns bara ett x antal personer som vet om vad jag planerar och så tänker jag låta det vara, tills jag vet mer. 

En helt ledig dag har jag nu. Det är väldigt konstigt, jag har liksom vant mig vid att det är full fart och jobb hela tiden, när jag inte har någonting att göra, DÅ blir jag stressad. Helt sjukt, men sant. Rastlös!

Ska ta en promenad bort till mormor och morfar.blir väl lite lunch och kaffe där, sedan ska jag hjälpa mormor med sin digitalkamera! Så snart kommer mormor lägga upp bilder på facebook, det ni!

Hörlurarna på, högsta volym, Bob Marley och gänget!


One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar