tisdag 20 september 2011

Hectic day, indeed!

Yesyes, nu var det längesedan jag skrev igen. Jag vet, blivit dålig. 
Ska skärpa mig, men har fasen inte orkat. Har börjat en halvtimme tidigare hela förra veckan och även denna veckan, plus träning, plus Gekås och plus massa andra aktiviteter.

Kom just hem från ett Military Fitness pass, samt en promenad med Ann-Sofie efter det. Mycket trevligt! Riktigt skoj pass idag på Militaryn, inte fullt lika slut som sist, men satan vilken träning det är. DRAU ME BAUKLÄNGES! ;) Där kom min halländska fram! Ibland så! Förresten så var systra mi här en sväng innan träningspasset, Aaron sov, men han är verkligen lika söt för det! 

Ett bakslag på min spontanitet, men nya tag är tagna och jag ser ljuset, några frågetecken har uträtats och jag blir mer och mer säker på vad som kommer att ske. 
Somsagt, jag har inte mkt roligt eller intressant att skriva, därav inga inlägg. MEN, på fredag drar jag ut i Europa en sväng. Med Mamsen och Papsen, det ni! Blir ett stopp i Munchen på ölfestivalen, sedan vidare till Wien och sista stopp blir Venedig. Ska bli mycket mysigt! 


Godnatt vänner och bekanta. Kudden lyser med sin ensamhet, den måste ha sällskap. Nu! 

One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar