måndag 12 september 2011

Cozy weather & Gym

Herrejisses vilket väder det blev nu!

Jobbat hela dagen, Frida hämtade mig efter jobbet och vi drog oss direkt till gymmet på Klitterbadet. Fick för mig att jag skulle springa minst 6km på löpbandet. Problemet är att jag tycker att det är så tråkigt att springa på ett löpband, så de känns som att 2 km är en mil. Så jag körde på den taktiken att öka farten, så att kilometrarna går fortare, vilket resulterade i en mycket, MYCKET svettig Jossan efter 25 min. Men det är gött. Vi körde ett gött pass och lämnade gymmet i full storm och regn, samt galet trötta.
När jag kom hem blev det dusch och matlagning, för att sedan få besök av lilla Madelene!

En promenad var planen, men vi ångrade oss och hade en myskväll med prat och kaffe! 
Jag är riktigt otaggad på att skriva massor idag, så jag ger upp! Blev en kort uppdatering idag. 

Nu ska jag lyssna på blåsten och regnet, samt kolla på Vänner i min ensamhet! 


Nightynight foaks

One Love 
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar