tisdag 6 september 2011

Thuesday mornin'

"Du är inte trasig, du behöver inte fixas
Låt dom inte lura dig att tro din klocka tickar
Nej dom vill få ditt självförtroende att svikta
Så du ska ge dom pengar för att klippa och klistra
Vägen till lycka kommer aldrig vara sicksack
Man hittar mera fel och börjar sjunka som en kvicksand
Så när dom säger vi ska titta
och härma våra förebilder svarar jag dom vilka
Jag ser inga på TV och jag ser inga i riksdan'
Dom säljer livet så det är inte dit vi siktar
Så vi slutar aldrig bränna upp deras artiklar
Med människan ska man aldrig mixtra"

Kapten Röd - Trasig

Det blåser gärnet ute. Jag är trött. Näe, jag är pigg, som fan, kan knappt bärga mig tills jag ska ut på cykeln. Ska bli så himla kul, äntligen, längtat sedan jag kom hem igår!
Haha, positivt tänkande, är viktigt. Man kan enkelt lura hjärnan. Om ni bara visste hur lätt det är.  Jag är ett levande exempel på att mental träning fungerar. Tro mig. 
Folk får tro att det är hokus pokus, men det fungerade på mig. Och i vilket fall som helst så lurar man hjärnan och en spärr kan släppa. Intressant är det! 
Det var dagens lektion, haha.

Nu ska jag till jobbet! 



One Love
Hakuna Matata 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar