tisdag 13 september 2011

Confused

Jag vet varken ut eller in. Jag vet verkligen inte alls vad jag vill göra. Är så otroligt förvirrad. Ena dagen är det solklart, men nästa är det något helt annat jag vill. Hur och när är det liksom dags att man ska veta? 

Kan någon säga till mig att SÅHÄR, ska du leva ditt liv. DETHÄR ska du satsa på, HÄR ska du bo. Men icke, ingen som kan. Tydligen ska man komma på det själv. 
Gjort en del spontana drag det senaste och väntar spänt på ett tecken från någonstans. Ett tecken som visar mig vilken väg jag ska gå. För jag vet fan inte. Och man blir inte mindre frustrerad när alla runtomkring mig (nästan) vet helt och hållet. Jag vet, man ska inte tvinga eller stressa fram något, det gör jag inte heller. Men det är inte så lätt. Åren går och jag gör samma sak som när jag slutade skolan, för drygt fyra år sedan. Jobbar och reser, jobbar och reser. Jag ångrar det absolut inte, verkligen inte. Mina resor har gjort mig till den personen som jag är idag, en person som jag är väldigt nöjd med och som jag trivs utmärkt med.

Dock har jag flyttat runt så mycket att det känns inte som att jag liksom hör hemma någonstans. Jag åker hit och dit, bor här och där, jobbar här och där. Jag får liksom ingen ordning på det. Jag känner mig helt lost, enkelt och kort sagt, Lost! Tänker så mycket på det att det känns som att hjärnan snart kommer att explodera. 

Idag har jag bokat biljetter för att besöka Nora i Stockholm, blir om en månad. Fan vad roligt det ska bli, behöver en promenad på cirka 5 timmar! Minst! 

Is this friendship? - I think soooo! (Joey - Vänner)

Öhum, vart kom den rom&colan ifrån? Tre något onyktra tjejer på vift i Bocas Del Toro, Panama! 

Förmodligen även dansat oss galet svettiga till denna låt:

Saknar!

One Love 
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar