fredag 16 september 2011

Friday

Min spontanitet har fått respons. 
Nu händer det grejer, det kan helt plötsligt bli en spännande höst om allting går vägen, mer än så säger jag inte!Vi får se, tiden får utvisa, men ett tecken, det har jag fått. 

Igår efter jobbet drog jag nästan raka vägen till gymmet med Frida. Det blev ett gött pass, som vanligt! Galet seg i benen efter tisdagens military-pass. Men de gick an ändå!
Efter passet, blev det bara slappande och lite mat-handlande.

Idag har jag varit sinnestrött. Bara velat sova hela dagen, mestadels. Dock har det varit helt fantastiskt väder. Kallt, men strålande sol. Kändes typ som sådan vår-sol, när värmen först kommer, fast luften är kall.
Imorse när jag gick till jobbet, i shorts, var det visst bara 5-6 grader ute. Woopsi, tyckte väl att det var lite kallt. Men det är friskt. När jag gick till jobbet, andades jag in den underbara luften och bara kände att det var så härligt med kall, frisk luft! Helt underbart!

Äntligen är det fredag, igen. Helt vrickat vad tiden går fort. I morgon blir det ett pass på Gekås, mellan 11-20, drygt, men goa pengar blir det allt! Efter en härlig löp-runda och lite mat är det nu dags för film och choklad, kvällen är räddad. Dock är det ganska ensamt..


One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar