fredag 2 september 2011

Fridaaayy

"Håll ut systra mi. Du kan se igenom deras mask och deras leende av plast.
Deras, Botox hysteri, men är det till en lycka eller last när ditt smajl sitter fast.
För varje dag som passerar, bevittnar man hur någon ung själ havererar.
På grund av något sjukt ideal dom planterat, du är ingen vara man kan reklamera.
Men du vet när dom vill lära dig bli smal utan att banta.
Med så mycket plast i kroppen att dom går o panta.
Men det är inte dig dom vill ha det är dina slantar,
så dom är inga vänner å dom e inga bekanta" 

Kapten Röd, Ta inga order

Nu har jag just vart ute och sprungit en dryg halvtimme. Direkt efter jobbet, underbart väder, lagom friskt, solsken och ja, bättre springväder än så blir det nog inte! 

Hösten, du är välkommen. Välkommen med dina vackra färger, dina friska vindar, din friska luft, din sol som lyser vackert, men lite kyligt. Hösten är en vacker period och för att vara helt ärlig, så tycker jag att det ska bli skönt med lite kyla. Jag må vara knäpp och jag lär med all säkerhet få äta upp vad jag nyss skrivit. Men det gör mig inget. Har inte haft vinter på två år och innan dess har det knappt vart vinter på riktigt. Så jag hoppas, (vad ni än säger eller tänker och hur mycket jag än kommer att ångra det) att det blir en vinter, som de två senaste. 

Nu kommer strax Anso, då blir det kycklingsallad och sedan mys med resten av tjejerna! Galet längesen, alldeles för längesedan! Kommer bli en mysfredag. Imorgon bär det av till Götet, för en skön utgång! Skriver mer sen!


  One Love
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar