måndag 5 september 2011

ClubCar & Rain

Har kört ClubCar - CHECK!

Fyfan vad det har regnat idag. Det var även reklam, en till villa och en annan till lägenheterna, dessutom en till alla villor som är nej-tackare. Ösregn, konstant. Var ute på cykeln i ungefär tre timmar. I shorts. Ja ni kan ju räkna ut själva hur jag såg ut. Tror seriöst att jag ska satsa på en sorts surfingbräda istället för cykeln. Tror att det skulle "flyta" på bättre än med cykeln. Haha. Eller en eka. Det roligaste av allt är ändå att jag tror att alla som ser mig har större problem med att jag cyklar i regnet än vad jag själv har. Idag cyklade jag runt och mest log, som vanligt. På bra humör av någon anledning. Galet trött, men på väldigt bra humör! Tillslut kom jag iallafall tillbaka, då medvetande om att man har en timmes lunch, för att sedan ge sig ut igen. Regnet öser ner. ÖSER ner. Jag bestämmer mig då för att ge våran snygga elbil, en chans. Ser ut som en liten golfbil, fast gul, med ett stort postmärke på. Galet snygg är den, haha. Skrattade hela tiden när jag körde runt i den, rix fm på högsta volym. Jag råkade dessutom skrämma livet ur mig själv när jag inte visste att tutan visst satt på golvet, jämte handbromsen (också på golvet). Hoppade nog upp i taket och ner igen och avslutade det hela med att vika mig av skratt. Måste ha sett väldigt underhållande ut. 

När klockan blev fyra kom Frida och hämtade mig och det bar av raka vägen till gymmet. Körde ett gött pass och det känns bra i hela kroppen. Måste erkänna att det är ibland något svårt att koncentrera sig på gymmet. Blicken vandrar ibland iväg och scannar av rummet, blir lätt att fastna med blicken ibland. Hahaha, menmen, sånt som händer. 

Jag kom hem och käkade litegranna, duschade och sedan fick jag för mig att promenera till ICA för att handla lite mat. Nu är det soffan, samt VÄNNER som gäller. Big surprise där va? Varje dag, tröttnar aldrig.


Härliga minnen från Jamaica:






Såg denna underbara man Live på MargaritaVille, Montego Bay, feb 2011.
Good tings a gwan inna Jamaica.

One Love 
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar