onsdag 14 september 2011

Killing me softly

Oyes, det var precis som jag förmodat. Hela kroppen är, ja vad ska man säga, död. Mest armpartiet och låren, minst magen. Men fy fasen, de gör det inte lättare att man vet nu att man ska gå till jobbet i något som måste vara stormliknande. FAN vad det blåser. Läskigt värre, dessutom är det mörkt. Jag tror det kalla höst! 
Dock är det också mysigt. (om man slipper gå upp klockan 5 alltså :) )

Har sovit grymt dåligt inatt, vet ej varför, men jag vet att jag vaknat hundra gånger och vart pigg typ. Det känns lite jobbigt.

Nähr, plikten kallar, har på något vänster jobbat för "lite" så har straffmorgon, som vi kallar det. Börjar halv 7, istället för 7! Den halvtimmen känns definitivt!

Bladen böjar se ut såhär och hösten är här!

Har haft den bästa sommaren, ever! Jag är helnöjd! Hösten och vintern, samt mörkret är välkomna! 
Summer of '11

One Love 
Hakuna Matata

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar