torsdag 29 september 2011

Some unnecessary thinkin'

Ibland blir jag bara så trött. Jag fattar inte. Vad är det med folk? 
Och med folk, då menar jag killar. 
Jag tror jag ger upp, är trött på att komma i kläm. Varenda jävla gång någon visar intresse, eller om jag själv visar intresse - vad tror ni man får reda på då? 

Det har hänt alldeles för många gånger det senaste.
Nu får det fan vara nog!


För övrigt har vi haft en mycket trevlig kväll på en mycket trevlig restaurang, med mycket god mat! Livet är gött som fasen nu och jag bävar för att åka hem till kylan, jobb och stress igen. Vill stanna här, eller i alla fall ha något eller någon att komma hem till. Någon som får en att känna sig speciell, uppskattad och allt det där. Plötsligt händer de? Förvisso, men det är en fruktansvärt seg process. 

Nu ska jag sova, varmt är det och ACn verkar bara vara inställd på fläkt.. Förstår inte hur man ändrar. Nåväl, i morgon, som sagt, blir det att dra till Venedig. Ska bli spännande!

Ciao amici, buona notte!

One Love
Hakuna Matata 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar