måndag 6 september 2010

1.5 kg - 700pages - English - YEY!

Exakt så äre. 
Fick min bok idag. Den väger 1.5 kilo. Den är 700 sidor lång och den är på Engelska.
"The Business of Tourism"
Har en härlig vecka framför mig känner jag! 
Nu fattar jag att jag börjat plugga igen. Haha!
Men det är nice!

Annars har dagen varit som alla andra!
Jag har vart ute och gått två gånger idag. Precis när jag gått min lång promenix så skicka Linda sms. Så då gick vi väl ut en 45 minuter till. Gött snack! 
Har pluggat en del också. Men har väntat på min bok så har inte vart så lätt. Men nu. Nu jäklar! =)
Engelska så det står härliga till. Men det gillas!

Imorgon MÅSTE jag hasa mig upp tidigt. Iallfall klockan 8. Blir en morgonpromenad följt av plugg och sedan lunch med Farmor! Måste också fixa passet. Shiiied. Massa att fixa ju!
De löser sig. Imorgon. Mohaha!


"I believe I will, I belive I can, I believe I'm goin to. And that is what I do believe"




Im gunna fucking do this. And I will succed. Cause nowadays I believe in myself!
You can do anything you want. You just have to believe in yourself. Thats all it takes!
Hakuna Matata
PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar