tisdag 7 september 2010

Fluent English..?

Haha jaa. 
Jag kan utan att skryta säga att jag pratar flytande engelska. Jag prata om precis vad jag vill med vem jag vill på engelska. Men SHIT alltså. När jag fick denna boken som jag sitter med nu tvivlar jag skarpt på mina engelska-kunskaper. Alltså här finns ord som jag inte ens vet vad de betyder på Svenska. Haha. 
Gött snack! 
Men detta kommer att gå toppen-bra! Känner jag på mig! Jag siiter ute på balkongen och de kommer en kylig bris då och då. MEN solen värmer mestadels. Lite reggae i bakgrunden och jaaa livet är bra!
Every little thing - Is gunna be alright. Som en god vän sa till mig en gång =)

Bästa boken nu dårå..

Uteplatsen.

 
 YesYes.
Skriver mer senare!

Åter till min älskade bok!

Hakuna Matata
PURA VIDA!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar