söndag 5 september 2010

Sabadooo

En helt vanlig lördag! 
Har fått en ovana att vakna sent nu efter ett antal veckor utan jobb. Det gillar jag inte riktigt. Eller sent och sent. Vaknar typ halv 10-10.. VIlket jag aldrig gör annars! Idag vaknade jag klockan 11! Fast vi var ute en sväng igår. Dock vi jag ju äran att köra eftersom jag käkar antibiotika. Men de är lika gött det! Hade mkt trevligt!
Jag och Amanda och Cosi drog till Madde o Linda och satt där o chillade. Lyssnade på Bob Marley o fulade oss. Mycket trelvigt faktiskt. Sen kom Carro o en kompis till henne förbi!
Efter detta blev det Harrys en liten stund. Fick träffat lite nice folk och drog hem inte alltför sent. Runt halv 2!

Dagen gick åt till "plugg" och min promenad! Shit va gött det är att fått in den rundan varje dag i 3 veckor nu! Förutom lörd-sönd förra helgen då! Men de är okey tycker jag! =)
Höst-vädret är underbart men kallt om kvällarna!
Idag MÅSTE jag städa mitt rum och ska börja kolla på min packning med!
DE E NAJS!



















 
 
 
 
Fina Svante!  

 

 
"I have to tell you that I don't know how to use this..."
Haha! Sjukt rolig!

Nu ska jag försöka läsa lite! 
Later foaks!

Hakuna Matata
Pura Vida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar