torsdag 9 september 2010

Sleepy

 Först bankade mamma på dörren klockan kavrt över 6. Sedan ringde hon halv 8. Sen ringde min klocka klockan 8. Sen ringde snooze 10 över och 20 över. ÄNTLIGEN kom jag upp! 
Shiiied va det kan va svårt att vakna till liv alltså.

Om man drömmer om VÄNNER, har man kollat på det för mycket då?
Mina drömmar blir bara konstigare och konstigare. Och jag har ofta en jäkla massa olika drömmar på samma natt. Nåja. Jag är lite weird, men de bjuder jag på! 
  
Näe, om man skulle ta en sväng till Gekås. PUUH, vill inte alls.. Men vafan solskyddsfaktor och andra bra-att-ha saker inför resan! Äsch jag gör det sen. Nu måste jag plugga. Igen. 
Haha, jag antar att jag låter mer amitiös än vad jag egentligen är. Fast jag försöker iallafall så gott jag kan! 




Det finns ingenting så gör mig så avslappnad och lycklig som att lyssna på min musik.



Det finns ingenting som ger mig en sån adrenalinkick, som surfing.

 

Det finns ingenting som är så vackert som havet & det finns ingenting som skrämmer mig mer!
 


Det finns ingenting som playa Manuel Antonio, Costa Rica
 

Avslutar med en symbolisk bild.
Josefin Svensson, i ett nötskal.


Sorry. Kunde inte låta bli! =)
Nu blire boken.


Hakuna Matata
PURA VIDA!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar