tisdag 21 september 2010

Night-walk

Dina bokstäver är latinska. Dina siffror arabiska. Din demokrati är grekisk. Din pizza är italiensk. Din kebab är turkisk. Din alkohol uppfanns av en iranie och du älskar att åka till Thailand. Din favoritrappare har afrikanskt påbrå och han den där roliga på TV är kurd. Din landslagskapten är bosnisk. Visst vore livet tråkigt utan ...'invandrare',Sverigedemokraterna? 
Tänkvärt.
Gårdagen blev väldigt slapp hela dagen efter att jag kommit hem. Blev Vänner hela dagen tills mamma kom hem. Då drog jag in till Anso och vi kollade på "The Last Song" och "The Blind Side" - två sjukt underbara filmer. Varma rekommendationer! De va myyysigt! Jossan & Anso utan film ärlikamed omöjligt. Titta på film är det vi är bäst på! Jag åkte väl därifrån vid halv 10 tiden - styrde bilen mot Okome och Lovisa.
Där blidde de på med reflexväst och ut i regnrusket (klockan 10 på kvällen). Vi var ute och gick i en dryg timme och tjötade i ett hela tiden! Mycket som hänt de senaste! Jag fick också uppleva en såndär film sekvens när en bil kör förbi i en vattenpöl. Kom världens jävvla våg med vatten över mig. Yeees!
Jag har fått en våg över mig. Av regnvatten. Men jag är lika glad för det!
Tycker mest att jag påminner om Ms Simpson här - Snygg som fan med andra ord!
Att man kan vara så glad efter en timmes promenad i ösregn - en måndagkväll klockan 10!
Thats how we do it babe. 

And again - THIS is The Ugly Truth
Det är så vi göre ute på landet!
Again: "Some people feel the rain - Others just get wet"
 
Okey. Den bilden som är ovan är så lite okey så de är inte klokt. En liknande kväll för någon månad sedan i samma väder såg vi ut såhär! - Lite bättre! 

Skön film - Sköna minnen - URF '10
Och alla är INTE göteborgare. Haha märkte vi sen =) Hälften dalmasar!


Utan Tvekan en av mina favoriter.
Enjoy!

Nu blire pluggeli-plugg-plugg! 

Life's great!

Hakuna Matata!
PURA VIDA!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar