onsdag 22 september 2010

Moose demonstrates


ÄLGARNA DEMONSTRERAR.
ÄLGARNA HAR FÅTT NOG.
ÄLGARNA VILL HA FRIHET.
HÄR I SIN EGEN SKOG!
- Jaa alltså det mesta kan hända när man ute och går med Lovisa. Den saken är klar. Och det är lite skumt. För det spelar liksom ingen roll om vi åker bil till Falkenberg eller virrar runt i Stockholm och uppenbarligen inte heller om vi är ute och går klockan 10 en tisdagkväll - mitt ute på landet!
- Schhhh! Vad ör de? (Lovisa)
- ehm... hästarna tror jag..(Jag)
- Ahaa jag trodde de va en älg (Lovisa)
(varpå hon stampar fötterna i marken och börjar sjunga sången ovan..)
VI skrattade så vi kiknade. Jag fattar att de inte låter klokt. Men så är ju också sanningen som så att vi är rätt korkade när vi är i farten - Men skoj - det har vi! 
HAHA - Kan vara det tråkigaste som någonsin gjorts - därför äre kul!

Annars under gårdagen gjorde jag ingenting! Försökte verkligen lägga manken till o plugga! Vilket inte gav nå vidare resultat! Men idag Jäääääklar! Frammot kvällningen kom och Liiiiinda! Vi pratatde massa shiiet och var ute och gick en kort-prommis! Mycket mysigt var det! Hon åkte vid halv10 tiden - varpå jag drog mot Okome på kvällspromenad.

Det var gårdagen - fullproppad med Ingenting!
Idag blire smidande av planer inför det som komma skall - finns lite tankar som snurrar runt. 
Mohaha - i'll let ya'll now. In time. 
 Gammal bild - Hbg 09

Kan vara ngt av de roligaste i Vänner!
PLUGG!

Hakuna Matata
PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar