onsdag 15 september 2010

18 days to go

Alltså min ambitiösa sida som vill gå upp tidigt har inget vidare inflytande på mig. Mamma väcker mig. Jag ställer klockan - antingen snoozar eller stänger av. Sjuttan också!

Yeye. Thats life.

Fick gjort rätt mycket  igår så de är nice!
Celine kom hit efter hon jobbat igår. Vi gick en promenad och pratade om allt
mellan himmel och jord. Sedan blev de nån macka samt mängder popcorn och världens lyckligaste 
film: The Holiday. Finns det någon film som är mer genomlycklig?
Vi avbröt för Idol dock.. Men de va värt det. Man fick ju sen "den sjungande polisen".
Haha.. Där har man dröm-kombon. 
Näe nu ska vi inte vara sånna!
Det blev en trevlig kväll iallafall!

18 dagar kvar...
Japp de stämmer. Det är 18 dagar kvar tills jag lämnar landet för detta halv-året. 
Måste säga att det är med blandade känslor! Men de ska bli så underbart skoj att träffa
alla softa människor. Alla livsnjutare. Slippa alla negativa människor överallt.
Okey. Det var att dra alla över en kant. Men ni fattar hur jag menar!
Surfa - Sola - Bada - Plugga - Dansa Salsa
Inte fyskam!
Först är det en vecka i Tampa för att träffa Michele. Jag ska också hälsa på Christa & Whitney & Rachel. Det ska bli sjukt skoj! Can't wait!

Kunde tro att detta bara var "The Mall" o Central Park i vilken film som helst. MEN.
Där är också Amanda o Josefin Svensson. Det ni!
PuraVida Mae

Next - Plugg!

Hakuna Matata
PURA VIDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar